Kategóriák
tartalom ügynökség

Ha a webszövegedet ezek alapján készíted, nyert ügyed van:

1. A számozott listák

Ez a cikk éppen ilyen. Mit gondolsz? Szerinted nem könnyebb így megfogni a cikk lényegét, mintha ugyanezeket a tippeket sima, cím nélküli bekezdésekben olvasnád? A számok segítenek jobban átlátni a teljes cikket egy szempillantás alatt, és sokkal jobban megmaradnak a fő mondanivalóid ezzel a technikával. Az emberek egyszerűen imádják a számokat. Írj egy bekezdésnyi bevezetést, lelkesítést, aztán ugorj egyből a titkok, trükkök és módszerek sorolására.

2. A „Hogyan csináld…” listák

Az emberek a „Hogyan csináld” típusú címsorok olvasásakor egyfajta kényszert éreznek, hogy végre megtudják, hogyan kell ezt vagy azt csinálni. Bármiről is van szó, legyen az egy elromlott berendezés javítása, vagy egy vevővadász webszöveg írása, a netezők szeretnek arról olvasni, hogy hogyan tudják az adott problémát saját maguk megoldani. Feldobhatod az ilyen listákat például azzal, hogy öt vagy tíz lépésben építed fel a mondandód.

3. A mini-esettanulmány

Ha van saját tapasztalatod, vagy olyanoknak írsz, akikről tudod, hogy részleteiben meg akarnak ismerkedni az adott témával, akkor a mini-esettanulmány a te választásod. Egy kis témát ebben a formátumban remekül ki tudsz fejteni. Az írásod elején indíts egy meglepő, akár provokatív kérdéssel. Például: „Megéri kútba dobni az állásodat egy jobbért?” Ezután vegyél példákat a való életből, saját tapasztalatodból, és érvelj amellett, amit mondani akarsz.

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail-címet nem tesszük közzé.